My everything

My everything
Us - Our Little Family ;)

Friday, December 23, 2011

Program Pembangunan Kepimpinan Tunas Akademia di AKEPT

Saya baru je balik dari menghadiri Program Pembangunan Kepimpinan Akademia anjuran AKEPT-UPNM..Kali ni UPNM jadi penyelaras so ramai la tutor dan pensyarah dari UPNM yg datang..Lokasinya di Bangunan AKEPT, Bandar Enstek Negeri Sembilan. Program started from 21st - 23rd Dec 2011...Walaupun tempat tu memang ulu dan ditengah2 hutan tapi once dah masuk AKEPT, cantik rupanya tempat tu..bilik macam hotel..ada fridge, air-cond..nasib baik ada fridge so boleh la pam susu untuk stok Nazhan..stok EBM sekarang dah tersangat la kurang..

Akademi Kepimpinan Pengajian Tinggi (AKEPT) yang ditubuhkan pada Januari 2008 merupakan sebuah organisasi di bawah Kementerian Pengajian Tinggi bertujuan selaras dengan objektif Pelan Strategik Pengajian Tinggi untuk mentransformasikan sistem pengajian yang sedia ada terutamanya dalam pembinaan modal insan.


Sesi ini lebih berkisar tentang penyampaian informasi berkaitan program 1Malaysia, Program Transformasi Kerajaan (GTP), Program Transformasi Ekonomi (ETP) dan Rancangan Malaysia ke-10 (RMK10). Hal in bertujuan agar peserta memahami usaha-usaha kerajaan dan mendapat gambaran bagaimana peserta sebenarnya mampu untuk menyumbang ke arah pembangunan tanah air. Selain itu, ada juga talk on Pelan Strategik Pengajian Tinggi Nagara, Journal writing and publication dan Leadership in Teaching..on the last day tu ada group discussion dan presentation from each group..

ini adalah blok penginapan..lelaki dan perempuan di blok berbeza


besar tempat ni

ni la bilik dia..macam hotel kan? kami duduk twin sharing

No comments: